Cumu prutege i nostri violini in a vita di ogni ghjornu![Parte 1]

1. Aduprà u spinu di u viulinu quandu si mette nantu à a tavula
Sè avete bisognu di mette u vostru viulinu nantu à a tavula, u spinu di u viulinu deve esse piazzatu in fondu.A maiò parte di a ghjente cunnosci stu cuncettu, ma quelli chì anu bisognu à pagà una attenzione particulari à sta materia deve esse studienti di i zitelli.

2. A direzzione curretta per portà u casu
S'ellu porta u vostru strumentu nantu à a spalla o cù a manu, duvete sempre purtallu cù u spinu di u casu à l'internu, vale à dì cù u fondu di u casu à l'internu è a copertina rivolta à l'esternu.

3. Aghjustate u ponte regularmente
U ponte s'inclinerà gradualmente in avanti per via di sintonizzazioni frequenti.Questu pò causà chì u ponte cascà è sfracicà a cima o deformà u ponte, cusì avete bisognu di verificà regularmente è aghjustà à a pusizione curretta.

4. Prestate attenzione à l'umidità è a siccità
Sicondu u paese è a regione, un ambientu umitu necessita un deumidificatore regularmente, mentre chì un ambiente seccu necessita un tubu di umidificazione, se necessariu per mantene a salute di u legnu di viulinu.In modu persunale, ùn ricumandemu micca di mette l'instrumentu in una scatula resistente à l'umidità per un bellu pezzu.Se u vostru ambiente hè solu seccu in a scatula a prova di umidità, è di colpu l'ambiente hè relativamente umitu dopu à piglià a scatula, l'instrumentu ùn hè micca assai bonu, per quessa hè cunsigliatu chì a dehumidificazione hè megliu in una larga gamma.

5. Attenti à a temperatura
Ùn lasciate micca u vostru strumentu in un ambiente troppu caldu o troppu friddu, sia causarà danni à u strumentu.Puderete usà una tappa fridda di casu prufessiunale per evità a fretura è truvà modi per evità i posti chì sò troppu caldi.

nutizie (1)
nutizie (2)
nutizie (3)

Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022